To "ΕΛΛΑΣ...ΜΟΝΟ ΜΙΑ"

Το "ΕΛΛΑΣ...ΜΟΝΟ ΜΙΑ":
  1. είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα οικονομικά, άμυνας, εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής.
  2. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
  3. Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
  4. Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας (el-las@hotmail.com) για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
  5. Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία. Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
  6. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ! Χρησιμοποιείε την ελληνική γραφή και όχι greeklish, δυσκολεύουν αρκετούς αναγνώστες μας.

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Τράπεζα χρωστάει σε....δανειολήπτη 6.000 ευρώ!

Να κι ένα ευχάριστο νέο, όπου ένας δανειολήπτης κέρδισε τη δικαστική διαμάχη με την τράπεζα, η οποία πλέον του οφείλει 6.000 ευρώ για ηθική βλάβη, επειδή παρέδωσε τα δεδομένα του σε εισπρακτική εταιρεία, χωρίς την έγκριση του.



Όπως γράφει σε ρεπορτάζ του ο Ρωμανός Κοντογιαννίδης στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος, το Εφετείο Αθηνών δικαίωσε το δανειολήπτη, καθώς θεώρησε ότι όντως προσβάλλεται η προσωπικότητα του οφειλέτη, όταν οι τράπεζες παραδίδουν χωρίς δισταγμό τα στοιχεία του σε εταιρείες ρύθμισης οφειλών, χωρίς τη γραπτή άδεια του οφειλέτη.

Οι καταναλωτικές οργανώσεις κάνουν λόγο για μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση, καθώς ενδεχομένως να σταματήσει η κατάσταση που έχει παγιωθεί πια, όπου οι εισπρακτικές εταιρείες ενοχλούν κατ' εξακολούθηση τους οφειλέτες των τραπεζών.

Όπως αναφέρει στον Αγγελιοφόρο ο δικηγόρος Δημήτρης Αλβανός, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, οι εισπρακτικές εταιρείες δεν έχουν δικαίωμα να παίρνουν τηλέφωνο τον οφειλέτη πάνω από μια φορά την ημέρα, ούτε και να τον ενοχλούν στον χώρο εργασίας του.

Το ωράριο επικοινωνίας είναι 9 το πρωί μέχρι 9 το βράδυ, ενώ σε περίπτωση που εκφράσει ενόχληση ο οφειλέτης είναι υποχρεωμένοι να σταματήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου